hilaysafak Merhaba hanımlar. Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var. Şubat ayında ben düşük yaptım. Düşükten sonra bana kan uyuşmazlığı için iğne yaptılar. Şuan 4+5 haftalık gebeyim tekrar yaptırmam gerekiyor mu? Siz ne yaptınız?
Bet7408 hilaysafak eğer hamilelikte kanaman olursa mutlaka doktoruna söylüyorsun ve yapılıyor eğer hiç kanaman olmazsa 28. Haftada oluyorsun canım
Bebegimizolsun hilaysafak bizimde kan uyuşmazlığımız var ilk gebeliğim 4+6 Yarın doktora gideceğiz bakalım ne diyecek bilmiyorum ilk gebelikte erken mi vuruluyor?
Svvv hilaysafak bizimde kan uyuşmazlığımız var 17. Haftamda kanamam olduğu için yapıldı bana iğne ama kanamam olmadan önce 28. haftada iğne yaptırmam söylendi şu an 28. haftayı bekliyorum tekrar vurunmak için
Seyma950 Ben düşük yapmadım ama ilk kızım da iğneyi vurulmuştum 2. Hamileyim 28. Haftada tekrar vurdular doktoruna sor bence
hilaysafak Bebegimizolsun bilmiyorum canım ya benim ilk gebeliğim düşük olduğu için bu konuda fikrim yok