Bezini açtığımda idrarının kanlı olduğunu gördüm sütüm var ama acaba ememiyor mu çünkü emmeyi bitirdiğinde göğüslerim boşalmamış oluyor sanki iyi çekemiyor gibi öncesinde mama veriyorduk doktor mamayı bıraktırdı çok endişeleniyorum tekrar mama vermeli miyim