[silindi] Bu da yanlış işte. Gece aç yatarsan sabah ne açlığı ne de tokluğu toparlayamazsın, ben geç uyudugum için akşam yemeginden sonra iki ara öğün yaptırıyor dahiliye doktorum. Son ara öğünde yağlı süt icmemi istiyor.. Gebelik şekeri çok farklı bir durum ne diyeti normal diyet gibi ne de rutinleri. Mesela sabah kaçta kahvaltı yapıyorsun? Salatalık mesela sıfır kaloriymis, salatalıktan aldığın enerjiyle onu yakmak için kullandığın enerji eşit yani vücuduna hiçbir şey katmiyormuş. Ben de bunu yeni öğrendim. bir dahiliyeye görünün mutlaka, diyetisyen de önemli. Kafanıza göre hareket etmeyin inanın doktorla ilerledikten sonra her şey daha kolay olmaya başladı.