Skdag
Oncelikle hayırlı olsun canım Rabbim analı babalı büyütsün inşallah. Ben de 32+4 haftalığim doktor erken dogum olabailir
başı asagiya inmiş dedi erken dogum olmaması için igne verdi ilac verdi ciger geliştirici igne verdi iki tane herkes 35 haftaĺiga kadar dayanirsa iyi olur dedi hani sizde 35 hafta da doğum yapmışsınız ya bi sorun cikti mı acaba