Kızlar 16. Haftamdam beri reflü şikayetim var ve gaviscon kullanıp onunla yatıştırıyordum. Günde 5-6 ölçek kullanıyordum o kadar fazlaydı şikayetlerim. Şimdi 36+5 oldum ve şikayetlerim azaldı, günde 2 ölçek felan kullanıyorum. Bu azalmanın bebeğin aşağı inmesiyle yani kanala girmesiyle bir alakası olabilir mi? Sonuçta mideye baskı azalıyor kanala girince ve şikayetler de ondan azabilir diye düşündüm. Sizce bebeğim kanala girmiş olabilir mi?