mac Merhaba arkadaşlar genel anestezi sezeryan olanlar memnun kaldınızmı brde ayılmaya calısırken saçmaladığınız olmuşmu ? Ben en cok herkes yanında saçmalarmıyım acaba die tereddüt edyorum eşimin ailesi braz cddi🙇♀️🙇♀️
NaimeYilmaz mac O elınızde olan bırsey degılkı ayrıca o kdr ciddi yasanırmı 🤦🏼♀️ Cok memnun kaldm ilk kelımem oglum nerde oldu saçmalamalarım ise hayatımız da bir anı oldu 🙏