7 haftalık hamileyim. Rabbime çok şükür kalp sesini de duyduk.(Allah isteyen herkese duymayı nasip etsin)
Malum ilk başlarda doktor kontrolleri 3 hafta arayla. Ama ben şimdi çok merak ediyorum bebeğim acaba ne yapıyor iyi mi diye?
Zaten takıntı hastasıyım o yüzden bazen çok üzülüyorum stresli oluyorum. Muhtemelen ona yansıyordur. Sonra onu iyice merak ediyorum.
Sizde de böyle bir merak var mı?