Oznur663 Ya kızlar dün elimi kestim iki dikiş atıldı ama bana yara ile ilgili hic bilgi verilmedi yaranın üstünü aç diyorlar bir yarmdimci olun çok canım yanıyor lütfen
hemsirebianne0901 Oznur663 gecmis olsun öncelikle acik bırakabilirsiniz ama temizliğine dikkat edin birkaç gün batikonla temizleyebilirsiniz 10 gun sonrasinda büyük ihtimalle dikisi aldirmaniz gerekebilir
Oznur663 hemsirebianne0901 7 gün sonra dediler de bide canım bana antibiyotik verdi 1000 lik augumantin bende kullanmadım 4 aylık hamileyim korktum
hemsirebianne0901 Oznur663 hamilelik icin olan antibiyotiklerden kullanabilirsiniz sadcer belirli grup veriliyor hamilelere enfeksiyon kalmamak için kullanın mutlaka
Oznur663 hemsirebianne0901 bu antibiyotik hamile grubunda değilmiş doktor öyle dedi size çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🤲🏻
hemsirebianne0901 Oznur663 aqumentin 1000mg hamilelik kategorisinde yalniz yani ben çalışırken öyleydi prosedür değiştiyse bilmiyorum ama