Happyhappy_ Hanımlar etkisini ne zaman gördünüz ve kanama yaptı mı İnt de kanama yapar kanı sulandırdığı için yazıyor merak ettim
Kedilivebebelilili Happyhappy_ pıhtılaşma olduğu için oksapar veriliyor dolayısıyla dozu iyi ayarlandiysa yapmaz , sizin kaç geninizde mutasyon var ?
Esiii01 Happyhappy_ kullanıyorum coraspirinle beraber iki genım homozıgot ilk haftalar kanamam olmustu bir kac gün aspirini kestirdi kanama durana kadar durduktan sonra devam ettım ıkısınede 16 haftadaym
Happyhappy_ Kedilivebebelilili daha önce kanamam oldu ve kanama alanı geçmedi şuan aktif kanamam yok ama doktor riske girmemek için bebeğe bişey olmasın diye başladık bikaç gün sonra kontrole gitcem 😊gen testi de verdim ama sonucunu bilmiyorum
Kedilivebebelilili Happyhappy_ kanama alanı için tedavi olarak ben proluton Depot 500 mg igne 3 günde 1 , progestan 50 mg igne 2 güne bir ayrıca progestan fitil 200 mg günde 3 kez kullandım
Happyhappy_ Kedilivebebelilili Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin arkadaşım bende proluton kullanıyorum çok etkisini gördüm ama progestan doktorum önermedi yan etkisinden dolayı(kanama alanı var kusarsan kanama alanı büyür bu hapla dedi) onun yerine duphaston kullanıyorum
Happyhappy_ Esiii01 aspirin çok kanama yapıyor heralde öğrendiğim kadarıyla tabi kişiden kişiye değişir bende bugün oksapara başladım perşembe günü kontrolüm var bakalım neler olcak 😊