Bellks ben yaklaşık 6 7 haftalıkken 4 dolgu 1 kanal yaptirdim+ antibiyotik kullanmıştım hamile olduğumu bilmiyordum. Doktora söylediğimde korkulacak bişey olmadığını ağza vurulan uyuşturma iğnesinin kana karışmadigini söylemişti simdilikte bebkte bı sıkıntı yok