Semaan gl1000 bende aşagıda hissediyorum yaa 34. Haftadyım yürürken falan sanki asagıya baskı yapıyor
Fatma0090 gl1000 benimde 21+3kuzum aşyada bebegim ayrıntılıda da aşyada senin bebegin dedi ama korkulacak bişey yok dedi suan seyimin üzerinde gibi serklajlıyım neyse ki ama insallah dikişleri mi acmaz