Lenagul 36+ 5 günlüğüz ama benim minik adam durmak istemiyor içerde 3cm açıklığım ve sancılarım başladı nişanımda geldi😍 yarın sabah yatışım yapılcak herşey yolunda giderse normal doğum ile ilerlicez inşallah 🤲🤲
Pinpirikanne Lenagul smdi evde misin peki yarina kadar evde mi beklicen bi tanidikta 2 cm acilmasiyla gtti suyu da gelmişti ama hastensde acilma bekledi gündüz gtti gece 9 da doğum oldu
Elilar2225 Lenagul büyük ihtimalle ben de yarın doğuracağım 🥹37hafta heyecandan iki gündür hiç uyuyamıyorum iştahım da kesildi😄insAllah hayırlısı olur sizin için de benim için de🥹🙏
Lenagul Pinpirikanne evet canım evde bekliyorum Suyu felan herşey normal olduğu için eve gönderdi doktor 🥰
_BSE_ Pinpirikanne suyu geldiği için evde bekletmemişler herhangi bir ters durumda müdahale için. Açılma olup suyu gelmediyse sancısı da düzenli değilse hastane de bekletip stres yaptırmıyorlar
Annesininportakali53 Lenagul en iyisi evde beklemek canım hastane de strese girmektense bir sıkıntın yokmuş çok şükür bir sıcak duş alırsın daha da sıklaşir sancılarını takip edersin düzene oturunca gidersin bir avazda dogurursun inşallah saglikla gelsin paşa🥰
Elilar2225 Lenagul hayır yok aksine her şey normal ama böbreklerim feci durumda 12temmuza gün almıştım ama böyle acıya da dayanamıyorum böbreklerim de iflas edebilir Allah korusun😔2 gün sabrettim haftasını tamamlasın diye
Elilar2225 Fatihinannesiii büyüme vardı stent taktırmıştım küçülmüştü ama bebek büyüdükçe yine böbreklerime vurmuş yine büyümüş 😔
Ervaannesi Lenagul offf ne güzel ya 😟 bende 36+5 im hiçbir belirtim yok. Benim kızım neden gelmek istemiyor, bende artık doğurmak istiyorum 🥺