İkinciyi istiyorum,ilk bebeğim 7 ay denemeden sonra olmuştu şimdi yine olmuyor. Artık saldım gitti ne zaman olursa olur ya. Doktora görünmem lazım pcos olabilirim ama ilçe hastanesinde kadın doğum bölümü yok, il hastanesi de taa nerede. Gidip gelmek şehir dışına çıkmak gibi bir şey. Bugün bat günümdü silik bile çıkmadı oysa belirtilerim vardı gibime gelmişti. Bir süre kafa dinleyip uygulamadan uzak duracağım çok beklentiye giriyorum diye. Umarım isteyen herkes en kısa zamanda çift çizgiyi görür kızlar 😍