Nazo Ben 7 haftalık gebeyim bugün Dr ye gittim bebeğin kalp atışları duyulmadı Dr çok net duyulmuyor haftaya gel dedi içinizde bunu yaşayan varmı
NaimeYilmaz Nazo demekki ritim almıs en azından yoksa hıc yok derdı . Sıkıntı yapma bence bebiş göründüyse kalp atısınıda duyarsınz inşallah
Yasdem Nazo sıkma canını ben 5 de gittim 3 hafta sonra gel dedi 8 haftalıkken gayet net duyduk 🤗 sabır az daha bekle baZen bir hafta değil bir gün bile çok değişiklikler oluyor bebişlerde 🤱🏻
Doganmoms Doktorum bana eğer ki adet düzensizliğin varsa duyulması 8-9 haftalar arasında da görülebilir demişti.
Dlra Nazo sıkıntı yapma bende yasadım aynı durumu cok net duyamadım başlarda genelde oyle oluyor gümbür gümbür duyulmuo ama 8.haftamda daha netti