Ayseport 23 mart son adet tarihim ikilide doktor sölicekti cinsiyeti benmki sırt üstü yatmş töbe dönmedi göremedik öğrenen var mı acabaaa
Eylul2019 Ayseport sat 20 subat.ama martta hamile kaldim cinsiyeti erkek.cin ve rus takvimine de inanmazdm ikiside erkek cikiyordu
kubra24ada Ayseport son adet 31 Mart nisanda hamile kaldım haftaya belli olur dedi dr bakalım çin takvimi erkek görünüyor ilk kızımda tutmuştu bakalım bunda ne olcak
Hilalasena Ayseport aynı adet tarihimiz, biz 11+4 te öğrendik erkek demişti doktorumuz geçen hafta gittik hala erkek değişmedi çok şükür 😅
Ayseport Ha bu arada 92 doğumluyum belki aynı yaşta olup martta son adet gören vardr çin takvimimiz de aynı oluyor tabi belki çıkar o da
nurssell Ayseport bende 92 Mart doğumluyum sat 16 marttı ama bende öğrenemedim maalesef Çin takviminde erkek çıkıyor
Ayseport kubra24ada googledaki uygulama çin takvimleri bna da erkek dio ama burda bakan bi kız vardı bna kız demiş
Ayseport Hilalasena ya bnmki dönmedi bnde 11+4 de gitmiştim ikili için yatmş sırt üstü töbe kımıldamadı ya şanslısın açmş sennki diğer randevumda 18 temmuz
kubra24ada Ayseport ya hepsinde yanılma payı olabılır en iyisi cinsiyeti beklemek evet banada 2 kişi ısrarla kız dedi ama çoğu kişi ulroson fotoğrafından erkek demişti bakalım çarşamba belli olucak
Ayseport nurssell bnmde öyle çıkıo çin takviminde fakat hamile kalma tarihim 2 nisan ne zaman gidiceksn doktora
kubra24ada Ayseport bakalım doğru cıkıcakmı yüzük testini bılırmısın ondada doğru çıkıyor ama bakalım