Suheda28 29 Haziran daki beta değerim 91.9 bugün tekrar verdim 250 çıkmış sizce nasıl kızlar? 🥺 4 gün olmuş tam
Neseeli Suheda28 iki günde bir en az %60 artış yeterli demişti doktorum sizin de tam olarak o şekilde artmış yeterli.. ilk gün 90 idi İki gün sonra 150 Dört gün sonra 250 olması gerekiyordu öyle de olmuş.. ☺️
durumom2022 2 günde bir kan vermeniz gerekiyordu. 2 günde bir iki katına yakın çıkması bekleniyor. 90 180 360 gibi gitmesi gerektiğini varsayabiliriz anca yine dd çok düşük değil bence artış var çünkü salı günü yine verin yükselir inşallah 🙏
Neseeli durumom2022 iki günde bir %60 artması da yeterliymiş canım .. üç günde bir %100 atması gerekiyor..
Suheda28 Ya çok endişeliyim kızlar daha önce bir dış gebelik ve bir kimyasal gebelik geçirdim 🥺 ama onlarda çok daha yavaş ilerliyordu bilemiyorum yarın doktora gideceğim 🥺
Canancndn Suheda28 Kendinizi boş yere endişelendirmeyin. Benim normal olarak düşündüğüm aralıkta bile doktor geç döllenme olabilir demişti. Ayrıca 24 le 48 saat arası iki kat. Üzülmeyin yani o yüzden