Kızlar şimdi uzun süredir takipli olduğum bir doktor var ama çok iyi istediğim zaman ulaşabildiğim ve güvendiğim bir doktor ama doğum ücreti 15 bin olmuş bu ekonomide bu parayı vermek istemiyorum bir tarafta da daha yeni tanıştığım bir doktor var içime sinmedi gibi hissediyorum orda da ücret ödemicem herşeyi çalıştığım kurum karşılayacak siz olsanız napardınız bu arada 29 haftalık hamileyim