Merhabalar minişlerin anneleri bu hafta içi doktora kalp sesini duymak için gidecek var mı?kaç haftalıksınız? Heyecanlı mısınız ? Ben 2 gün sonra gideceğim yerimde duramıyorum 😍 bu arada 6+6 yım doktor keseyi gördü bebek te hafta içi görünür insallah🙏🙏