Ben de kanama şikayetiyle gittim kasılmam da vardı açıklıktan şüphelendiler. Açıklığında alternatif başka bakma şekli yok malesef. O an bebeğimin sağlığı daha önemliydi ve ben baktırdım şükür rahim kapalı dedi. Öyle ağrım sızım tekrar kanamam olmadı. Yani açıklığa sebebiyet verecek bir şeyi doktor yapmaz diye düşünüyorum