Esra87 Allahım 34cü haftadayım ne güzel iyi gidiyordu bir kaç gün nefes darlıgı yaşadım bugün aşarı derecede bebek kac haftadan sonra aşarıya iner acaba.ozaman nefesdir migdeyi rahat bırakıp kolay nefes almanı sağlıyormuş .
Tugce3441 Esra87 31 deyım bende nefes darlıgı cekıyorum malesef bazen sankı denızın dıbınde gibi hıssedıyorum kendımı 😅
Mineztrk Esra87 32+5 durmak yok yola devam diyorlar resmen heleki bu sıcaklarda ölecek gibi hissediyorum gerçekten çok zor bu nefes darlığı Rabbim kolaylıkla evlatlarımızı kucağıma almayı nasip etsin inşallah 🤲