Munure bayadir bekliyodum normalde en gec carsamna gunu gitmem lazim ama ta 18 ine anca alabildim randevu mecbur beklicem o zamana kadar riskli gebelik benim 3 yasindada oglum var sabahtan gitsm sira alabilirmiyum bilmiyorum oglumuda boşuna goturmek istemiykrum ta hastaneye kadar