32 haftalığım karnımın sağ yanında altta çok minik bir çatlak var 1 cm kadar kırmızı onun dışında yok çok şükür inşallahta olmaz. Lierac, Mustela ve Vichy’nin çatlak kremini kullanıyorum. Hergün sürmeye çalışıyorum en az 1 kere ama bazı günler unuttuğum da oluyor, bazı günler ise 2-3 kere sürüyorum sabah öğlen ve gece yatmadan sürdüğüm de oluyor