sedaningebeligi Bu durumu yaşayan var mı? Devlet hastaneleri 13. 14. Haftalarda biler erken diyor ama özel muayene yapan yerler ultrason cihazı kalitesiyle mi alakalı bilmiyorum söylüyorlar siz neler yaşadınız?
Elibo sedaningebeligi söylemesinler ya kafamı allak pullak ettiler 12 de erkek dedi pipisini gösterdi 17 de kız dedi 18 de gittim erkek kesın dedi bişi için devlete gittim kız dedi hiç birine inancım yok artık detaylıya giricem bu hafta inşallah ögrenicem
OzgeSyr_ Biz de 12 de öğrendik kız dedi her muayenede kız dedi sonrasnda da dogru cıktı klinikteym bende
Elibo sedaningebeligi evet önce erkek dedi pipisini gösterdi sonra kız dedi geri gittim ay yok erkekmiş dedi baska bişi için devlete gittim kız dedi bu hafta cok sukurki detaylım var
Ozge sedaningebeligi ben klinik takipliyim. Ben de 14te öğrendim. Şimdi 36dayım hala aynı. Cihaz kalitesiyle alakalı bence de elimde kabak gibi pipi resmi var 14 haftada çekilmiş.
Elibo Ozge cihazlada alakası yok benımde 12 haftada inanın kabak gibi pipisini görmustum 😊 aynı pipisini gördum cihazda sonra kız dedi
sedaningebeligi Elibo Allah Allah çok ilginç ya ben de alışveriş falan yaptım okuduklarımdan sonra tedirgin oldum normalde 13+4 de öğrenmiştim erkek demişti yarın yine gidicem 15+2 oluyorum
Bekleyenler sedaningebeligi ilk hamileliğim de 10 haftalık Ken yüzde 60 kız dedi 12 haftalık Ken yüzde 90 kız dedi özel de. Ama şu an 2.hamileliğim 14 haftada erken dedi devlette. Ben de 15 te özele gittim. Yüzde 90 kız dedi. Açıkcası devletteki gittikleri bakmadı bile doğru düzgün
Cikitabanana Bekleyenler genelde bu doktorun tecrübesine bağlı oturuşundan hareketlerinden filan anlıyorlar