Gulaybayer Kızlar saçını kestirme falan diyorlar bir sürü hurafe bilemiyorum içim huzursuz oldu siz kestiriyor musunuz
Esra33-34 Gulaybayer riskli gebelıgım var kuaföre gidemıyorum ama her ay bır parmak kesıyorum kendım.. zaten hormonlardan hızlı uzuyor hurafelere inanmıyorum ben.
Ozlem21e Gulaybayer doğuma yakın biraz kisalttiricam doğumdan sonra zor oluyo cnku bakımı. Hurafe onlar ben pek inanmam öyle şeylere 🤷🏻♀️
Umay255 Gulaybayer kestirdim kuzum bebişim 9 haftalıkken 15+2 oldum çok şükür gayet iyiz inanma öyle şeylere git kestir rahatla🥰