Merhabalar 2 yıllık evliyim ayın 23 de betahcg 42 çıktı 1 gün sonrasında özel hastanede kan verdim doktor 0,1 olmuş dedi. Kimyasal gebelik gecirmissin dedi. Ve hala regl olmadım başına gelen varsa bilgi verebilir mi? Bu kadar çabuk sıfırlanır mı ? Eşimdede bendede hiç bi sorun yok ilk kez başımıza geldi🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️