Bt1200 14.haftadayım kasık ağrım çok fazla her iki taraftada uzanınca biraz kesiliyor ağrı fakat kalkıp hareket halinde olunca tekrardan başlıyor ve bacak ayrımda çok fazla diz üstünden başlayan bunu yaşayanınız var mı ? Nedeni nedir acaba