RaYaRY galiba dogum olduktan sonra hastane dogum belgesini bildiriyormus size de pttden para yatiyormus ben oyle okumustum basvuru yapilmiyormus sanirim belge sisteme gectikten sonra anneye yatiyormus para sut parasida ben sordugumda dogum belgesinden sonra esimin hesabina yatackmis oyle dedi belediyedeki kiz