Zeyzeyp RaYaRY aile sosyal politikalar başvuruyorsunuz 1 ay sonra fln pttye yatıyor 300 almıştım ben geçen sene
pinarada RaYaRY doğum parasını çalıştığınız şirket başvuru yapıyor doğum yaptığınıza dair hastaneden kağıt alıyorsunuz onu iş yernize teslim ediyorsunuz onlar işlemi başlatıyor daha sonra e devlette tanımlı hesabınız varsa oraya yatııor yoksa ptt ye yatıyor
Zeyzeyp Ozlemisak onu bilmiyorum cnm e devlettn olup olmadıgnı eşim doğum belgesini fln götürerek yapmıştı ordan ama sanki e devletten başvuruluyor diye duymuştum ama
Zeyzeyp Yesim619 bilmeyen varsa direk posta yazsaydın cnm banaa adıma degl bn orda Zatn belirtmişim kaç TL aldığımı gerek yoktu Yani bnce gülmek icn sebep aramyın illa komik birşeyde olması gerekmiyor