Burcuhanm1 Bebek doğmadan bez stoğu yapan anneler varmı ? Neye göre alabiliriz aceba ? Numaraları felan ?
BoyGirlAnnesi Burcuhanm1 yapma çünkü bazı bezler her bebeğe yaramıyor pişik yapabiliyor ben oğluma prima aldım ilk pişik yaptı sonra sleppy aldım oda yaramadı en son canbebe aldık o çok şükür sondu hala da canbebe kullanıyoruz şimdi kızıma da canbebe aldım bakalım ne olacak bide kilosu falan artarsa bacaklar da falan sıkmada olur küçük gelir falan duruma göre al derim
Ezgi_hsyn Burcuhanm1 valla heyecana kapıldık 4 paket 80li sleepy aldım inşallah bir sıkıntı olmaz 1 numara
derinnguney Burcuhanm1 1 ve 2 numarayı çok az kullanabiliyormuşuz hızlı kilo aldığı için 3 ve 4 aldım indirimden.
Fnen Burcuhanm1 eğer çok çok uyguna bulursan stok yapabilisin bebeğinin cildine iyi gelmezse sonra satarsın doğum yapana kadar bez fiyatları alır başını gider zaten. Eğer pişik olmazsa da yanına kar kalır. Ama numara olarak mesela bebeğimde 2 numarayı sadece 50 adet kullandım sonra 3e geçtim yani bebek birden gelişirse direk numara atlıyorsun. 3 numara ve 4 numara fazla kullanılıyor
minikturtam1 Ezgi_hsyn canim bende pek anlamam ilk gebeligim. Ama 1 no cok gitmiyor diyorlar. Ben 3 paket 2 no 1 paket 1 no tercih ettim. Gerci markadan markaya beden kalıplarıda değişiyormuş. Bende cok arada kaldim.
Minnakelifim03 Tugbacagatay bebek bezinin de son kullanma tarihi varmis kızımın bezlerinden kucuk gelenler vardı baya da birikti hatta benim doğumumdan hasta bezleri de vardı. Bazanin altına koymuştum. Tarihlerinin olduğunu bilmiyordum bi süre sonra koku yaymaya başladı açıp baktığımda bezlerin resmen rengi değişmiş. Tarihleri geçmiş atmak zorunda kaldım. Stok yaparken tarihlerine dikkat edin
Kubrailkan Çok stok yapmayın bence. 1 no çok küçük fazla gitmez diye biliyorduk bizde ,bebeğimin kilosu gayet iyi ve gayet iyi bir kilo ile doğdu 🧿 fakat çok minyon 🙊 57 günlük ve 1 no hala oluyor 🥰 son 5 tane kaldı 2ye yeni gecicez🥰🥰
Ezgi_hsyn minikturtam1 günde yaklaşık 12 15 bez arası değişim olduğunu dediler bez adeti olarak bende dedim 1 ayda 5 kilo olsa 2 ayda 2ye geçeriz nasipse düz mantık hesaplama ama bakalım canim
Burcuuuuu Burcuhanm1 hiç yapmayın bebeğin poposuna iyi gelen var gelmeyen var ben sleppy almıştım.yara yapmistihep Prima ya geçmiştim
Yaseminf Burcuhanm1 stok olarak değil ama 2 tane aylık fırsat paketi baby turco 3 numara aldım çevremde herkes memnun olduğunu söylüyor 2 tane de 1 numara prima premium care aldım ama insanlar 2 numara hiç alma 1 numara ile arasında fark yok dedi benim kız biraz iri gibi artık almayacağım kac kg dogacagi belirsiz ıslak mendil de 48 tane aldım kurur mu bilemiyorum ne yaparsak yapalım bebegin cildi nasıl tepki verecek bilemiyoruz çok da mantıklı değil gibi stok bazı bezler pişik yapabiliyormus bebekten bebege degisiyormus
N_e_s_e Burcuhanm1 ben 1 paket 1 numara aldım 2 pakette 2 numara aldım şimdilik yeter fazla almaya gerek yok