Brcnbysl Kızlar 37+0 oldum denize gireniniz var mı? Antalyada yaşıyorum denize girmek istiyorum artık 😞 çok sıcak
3818207 Brcnbysl nolacak ki bende Antalya’dayım giriyorum denize doktorumda her kontrolümde kendisi söylüyor denize girebilir yüzebilirsin diye (33+2)
Semaan Brcnbysl bende gitmek itiyorum eşim baey olur diye izin vermiyor yaa off daha 34. Haftadayım ben
3818207 Brcnbysl denizden çıkınca ıslak mayoyla durmayın bide girdiğiniz saatlere dikkat edin ben genelde saat 5buçuk 6 dan sonra giriyorum güneş kremi de önemli tabi☺️Doktorlar zaten öneriyor yüzmeyi normal doğum düşünüyorsanız ona da faydalı
Brcnbysl Semaan kız gir vallahi şu sıcakta o kadar iyi geldiki bana şimdi denize girdim öğlen sıcağı kalmadı zaten bu saate gir ben 37+0 ım çok rahatladım inanki, bunalıyoruz zor oluyor zaten zaman geçmesi böyle insana moral oluyor
Semaan Brcnbysl ben istanbuldayım bitanem servisle gidip gelicem nasipse bide 3 yaşında oğlum var tek başıma gitmemi istemiyor yanıma alıcak kimsemde yok☹️ Ondan istemşyor ama bende denizi cok seviyorum napcam bilmiyorm
Brcnbysl 3818207 direk denizden çıkınca üstümü değiştirip oturdum güneşlenmedim zaten öğle sıcağında bırak denize girmeyi dışarı çıkılacak gibi olmuyor. Zorunlu sezeryan olacak maalesef 😞
Brcnbysl Semaan valla bende çok seviyorum denizi normalde daha çok girerim ama genede dikkat ediyorum malum enfeksiyon falan kaparım diye korkuyorumda. Ama sizin zormuş hem küçük çocuk hem hamilelik. Allah hepimize kolaylıklar versin.