mgcyldz Kızlar Pendik Medipol e giden var miiiii muayene 300₺ olmuş 😨 Doğum ne kadardır kim bilir 😢😰😢😰😰😥😥😓😪😪
Deleted4445656 mgcyldz bence herşey bu kadar zamlanırken 300 tl olması çok normal özel hastane sonuçta 10 gün de kontrol süreniz var bide
findiklibadem mgcyldz 225den 300e birden çok fazla geldi bana Allah yardımcımız olsun Doğum ne kadar acaba gerçekten şuan bende onu merak ettim
Deletedmom_33 mgcyldz oooo Ben biraktigimda Esra hoca 250 TL idi, Saadet hoca 225.. Çocuk doktoruna da zam geldi desenize.. Pendik kart çıkartın %20 indirim var. Çocuk muayenesi 200 iken 160 veriyorduk. Ultrason da vs geçerli
mgcyldz findiklibadem bende merak ediyorum evet herşeye zam geldi buna da gelecekti ama dediğiniz gibi 300₺ fazla :( Ben 260 falan olur diye düşünüyorumdum:) Sizin doğum ne zaman
tugceaslanis Kızlar ben bugün öğrendim doğum ücretlerini pendik medipole takipliyim Normal doğum :5450 tl Zorunlu sezeryan :6450 tl İsteğe bağlı sezeryan : 9250 tl
tugceaslanis mgcyldz arkadaşımda orda doğum yaptı odaları ordan biliyorum çok büyük değil ama yeterli büyüklükte
mgcyldz findiklibadem Ben dün aradım hatta randevu aldım 300 dediler. Acaba 350 diyen uzman doktor için mi aliyor randevu tek temennim o :)
findiklibadem mgcyldz öyleymiş bizim dr lar öğretim üyesi değil biz 300tl vercez 🫠 pendik kart çıkartırsan indirimli oluyomuş öyle yap mutlaka eğer pendikliysen 🤤 Allah nasip ederse doğum Ekimde inşallah senin ne zaman 🌸
xxx78 Bnde medipolde dogum yaoicam ilknur hanima gidiyorum aynen biranda cok yukselttilrr 4.600 dediler sezeryana simdi 6.5 civari diyolar 😭
findiklibadem xxx78 isteğe bağlı sezeryan 9250tlymiş yani zorunlu sezeryan olmak zorunda kalırsan 6bin küsür