Cano13 canım sütün yeterliyse 1 saat arayla kendin uyandır emzir 2 saati geçmesin emrizme aralığın bana hemsire en fazla 1buçuk saatte bir emzir 2 saati de gecmesin demisti mama verme bence yeni doğan bebeklerin çocuğu uykuya meyilli sarılık uyutuyor diyorlar ben bazen yarım saat 40 dakika uyandırmaya çalıştığımı bilirim ter su içinde kalıyordum uyandırıcam diye uğraşmaktan şuan bebeğin seni emdikçe hem sütün çoğalır daha çok hemde sarılığınız da vardır illaki çabuk atlatırsınız mama vericem dersen de çocuk doktoruna bir danış derim çünkü daha 12 günlük