haniirem Merhaba sevgili anneler. Göğüs kalkanı hakkında bilgi ve önerilerinize ihtiyacım var. Sizce alınmalı mı ? İkinci el alınıp kullanılabilir mi bi sakıncası olur mu ?
Deletedmom73711 haniirem Göğüs kalkanı, gümüş kapak, emzirme aletleri, biberon vs kısacası aklınıza gelebilecek bu tarz ürünleri asla 2. El tercih etmem, sizin de etmemeniz gerekiyor bence
Ayss01 haniirem bence de tercih etmemelisin. Mantar olabilir alerji olabilirsin. Zaten şuan ikinci eller ile sıfır arasında fazla fark olmuyor (benim düşüncem 🤷🏻♀️)
Btlsa haniirem merhaba ikinci elden almanız bir sorun teşkil etmez steril olmaz diyenlere aldırmayın. Gümüş kalkanın gümüş olma sebebi zaten gümüşün antibakteriyel özelliği. Mikrop bakteri barındırmaz temizliğini de karbonatla ovup sıcak suyla yıkayarak yapbilirsiniz. Biz tıpta gümüşün bakteri barındırmayan özelliğini kullanıyoruz. Eğer uygun bulursanız değerlendirin belki işinize bile yaramayabilir çok para vermeyin
haniirem Btlsa Ara Btlsa Araştırmalarım sonucu ben de aynı sonuca ulaştım hep ama yine de danışmak istedim teşekkür ederim 🙏
Zeyneb12 haniirem kesinlikle gümüş kapağın etkisini gördüm. İlk bir ay düzenli kullandım sonra ihtiyaç kalmadı. Bir arkadaş var tanıdğım göğsü yara olmuş kan akıyordu onun İÇİN buna dikkat edin
Gizem260 Zeyneb12 kesinlikle yara olduktan sonra uğraşmak çok zor yarılıyo göğüs uçları kanıyor vs o hale gelmeden önlem almak gerek
Gizem260 haniirem bende gümüş kapak aldım e bebekten 999 ayar olan 230 TL zaten ikinci ellerde o civar bakmıştım . Memnun kalan çok insan var ben işimi şansa bırakmak istemedim sonra yara olup uğraşmak çok zor önlemi baştan almak daha mantıklı bence. doğuma bir iki hafta kala kullanmaya başlayacağım kullanma klavuzundada öyle yazıyor zaten