Ahsenmom Pişik kremin de hangi marka daha iyi? Kullanıp memnun kalanlar yorum yapabilir mi Başka kullanip memnun kaldığınız marka önerisi de olabilir
Esra33-34 Ahsenmom canım ilk cocugumda mustela ve bepanthol kullandım ıkısınınde içeriği temız pişiğe karşıda etkılı yatıstırıcı. Hamgısı ındırımdeyse öyle aldım. Sımdı ıkıncı bebegımede öyle yapcam
Cansuu01 Ahsenmom canım pişik kremini pişik olduktan sonra sürmenin bir önemi kalmıyor. Çocuk doğduğu günden beri mustala kullanan arkadaşım her alt değiştirmede sürüyorum kremini hiç pişik olmadı dedi. Tabi çocuğun cilt yapısı da çok önemli
nmtock41 Ahsenmom sudocrem kendime de kullandım çok etkili .. bebeğime de kullanıyorum pişik problemimiz yok şimdilik
BrcnSym Çevremde bebek sahibi olanlara sormuştum bunu. Mustela alma fayda etmiyor dediler. Sudocrem kimisi memnun kimisi çok kalın yapıda olduğu için çatlak yapıyor popoda dedi. Ama herkesin ortak önerdiği Bephantol oldu. Şahsen ben drek onu alacağım :)
Ahsenmom Cansuu01 evet öyle diyor herkes bende doğum öncesi hazırlık yapıyorum hergun surecegim inşallah mustela daha çok öneriliyor
hunilimom Ahsenmom mustela pişik önleyici kullandım bı vav durumu yok 3 yıldır sudocrem kullanıyorum Bepanthol içerik acisindan temiz diyorlar onu da kullanmıştım ama ilk zamanlar ama. Yaramadı