https://imgyukle.com/i/VpkNEn hanımlar merhaba , ben son adetimden itibaren düzenli olarak ovülasyon testi yapmadım, son adet bitimimin ortalarında deneme başladık öyle diyeyim, dün de ovülasyon testi yaptım bu gün de , bu gün ikinci çizginin daha koyu olduğunu gördüm , dünü değerlendirdim , bu günü de değerlendirmeli miyim sizce ? (erken gebelik testi yaptım 3 tane 3 ü de negatif ? teşekkür ederim 🌸