Kbrnisa Slm kızlar 20.haftadan sonra göbek deligimde akıntı ve koku oluştu hala da devam ediyo bu durumla karşılaşan var mı bı sıkıntı olur mu kafama takıldı çok fazla
benimmdunyamm Kbrnisa ben hamile değilken olmuştu o sarı akıntı ve koku vardı iltihap akıyordu yani bir ampul vardı ondan damlattik geçti ama siz doktorunuza danışın