Eminecak sezeryanda 4. Günüm karnim cok kötü cok nadir de olsa gaz yapsam da bagirsaklarim boşalmadı. Ne yapacagim şaşırdım artık 😞 şişlikten bir sey yapamiyorum
saglikciaanne Eminecak bol bol yürü kuzum avaba kabızlıkta varmı varsa lavman yaptırabilirsin rahatlatir
Gizem260 Eminecak bol bol yürümek kayısı kompostosu da çok işe yarıyor katı şeyler pek yemeyin lifli besinler ve sıvı şeyler tüketin
sessizizleyici Eminecak annem eve gelince kayısı kuru incir kuru üzüm hoşaf yapmıştı daha içerken içim hareketlenmeye baslıyorfu
Eminecak saglikciaanne emzirme dinlenme derken yürüyüş baya aksadi bir de bağırsak tembelligi varmis galiba 😞 büyük tuvalete de çıkmadım evet cok var gibi hissetmiyorum ama karnim çok aciyor agriyor
Cansugamze_ Kuzum burda görmüştüm kaynar suya kimyon atıp dibe çökünce içmek iyi geliyormuş denedin mi belki işe yarar
Haticelisa Eminecak canım karnın hemen inmez banada on gün oldu hafif hafif indi gazdan değil yani boyle oluyomuş şuan hala hamilegibiyim