Selimemrc Kızlar 3 haftalık hamileyim bugün adet görür gibi kanamam var çok korkuyorum normalmi bu acaba
Umutunannesi123 Selimemrc o zaman direk acile git vakit kaybetme dusuk yapiyor olabilirsin saglikli haberlerle canim
Selimemrc Umutunannesi123 Çok teşekkür ederim canım benim gittim iğne yaptılar progestan verdiler bakalım 🥹
NazMH Cok gecmis olsun, dusuk veya hematom olabilir, ogrenmek icin doktora gitmen gerekiyor. Benim de basima geldi 6 haftalikken, hematomdu, umarim seninki de oyledir 🙏
NazMH baby74 kan toplanmasi oluyor, benimki kesenin disindaydi, mutlaka baktir vajinal ultrasonla bakiyolar
Leylaucr NazMH benimde ilk 8.haftada kanamam oldu dün gece yine oldu ama bebek iyi okadar kn nerden geliyor anlamıyorum doktorlarda bişey demiyo
NazMH Leylaucr benimki de oyle bardaktan dokulurcesi 2 kere oldu ve pembe kahverengi akintilarda cabasi, muhtemelen sizinki de kan alanidir, kendiliginden geciyor akarak simdi eser yok kandan akintidan🙏
NazMH Selimemrc 1 hafta arayla 2 kere yogun kanamam oldu, iki kanama arasi ve sonrasi akintilar 3-4 hafta devam etti