Ben 17+3 günlük hamileyim şuan kasık ağrısı ve sağ tafata şişlik şeklinde şikayet oluyor başka bir sorunumuz yok çok şükür. Ara ara yoklayan bulantıları saymazsak 🥲 sizin nasıl geçiyor gebelik süreci anneler tanışalım gelin buyrun birbirimize destek olalım 🤰