ANK__ 40 kilo ile kaldım 18 haftaligim şuan 45 kiloyum canım 🥰 doktorum zayıf olduğun için toplam 15 alsan yeter demişti ki ben hiç mide bulantısı yaşamadım o yüzden çok şükür iştahım aşırı var doktorumda gayet iyi gidiyorsun demişti ama ekstra şunu da ekledi önemli olan bebek sağlığı o saglikliysa sen almasanda olur 43 ile dogum yaptırdığım hastalarim var demişti bana ama ben tabiki almaktan yanayım ama bebegimde gayet saglikli🥰