Kizlar yine leke geldi dunde yazmıştım buraya acile gittim baktilar bi sıkıntı yok dediler kalp atışında çok güzel atiyodu ama lekelenme geliyor kahve rengi icinde nokta kirmizilar var ama kan değil anlamadım ya aceba bu 8 haftalikda rahim büyüdüğü içinmi boyle oluyor doktor hersey normal dedi agrim felanda yok yani