Herkesin kilo konusunda vücut metabolizması farklı çalışıyor. Kimseyi kendinizle kıyaslayıp üzülmeyin kızlar. Sıkı bir diyet ve düzenli egzersiz ile veremeyeceğiniz kilo yok. Tabi sağlık sorununuz yoksa.
Bende bir zamanlar kilo aldım. 50 kilodan 70 kg çıktım. Deprosyon yaşadım. Ama sonra geri verdim.
Simdi hamileyim 29+3 . 1,68 boyum 52 kg ile hamile kaldım. Şimdi 60 kg mım. Ama hala sağlıklı beslenmeye spor ve yürüyüş yapmaya devam ediyorum. Çok hareketliyim. Esim çalıştığı zaman her işi ben yapiyorum. Düşünün ic camasirina kadar ütülüyorum. Her gün farkli yemek yapıyorum. İs yerinde yiyeceği sandviç ve salataya kadar ben geceden hazırlıyorum. Çünkü sağlıklı besleniyoruz. disaridan yemek yemiyoruz balik disinda.