Bu_busra benim arkadaşım orda doğum yaptı açıkçası pek memnun kalmamış sanci cekerken falan yani tam acilman olana kadar tek başına bi odada bekliyorsun telefonu falan da aliyorlarmis mahremiyet vs diye en zorlandığı bu olmuş tek başına sanvi çekmek bir de doğumdan sonra sadece oglen gorus saatinde esin gelebiliyor yanına onun dışında refakatçi kalamıyor