Kızlar bebeğim doğalı 11 gün oldu molfix bez kullanıyordum sanırım yaramadı sivilceli gibi pişik mi anlamadım poposu hep kızardı bübchenin pişik kremini kullanıyordum yaramadı bepanthol aldım buda geçiriyor mu geçirmiyor mu anlamadım aynı durumu yaşayan var mı aranızda anlayamadım doktora gitsem mi ki