Canancndn yurtdışında yaşıyorum burda öyle gidp kafama göre veremiyorum anca adetin üstünden geçince ya da test yaptım pozitif dersen kendi kadın dr unda hemen alttan muayeneneyle bakıp varsa kan alıyor yoksa da kan alıyor ama ilk önce muayene ediliyor biraz değişik işte anlatabildimmi bilmiyorum