Bir yıl önce boş gebelik, bir yıl bekle dur sonra Mayısta kimyasal gebelik, üstüne hemen kalırsın dediler adet oldum 😄 ovulasyon testi ile takip yapardım bu ay almadım test fln , yumurtlama dönemi her gün ilişki fln takip ederdim aman kaçmasın bu günü de değerlendirelim sırf çocuk için işte, bu ay onu da saldım canımız ne zaman isterse yani😄bir süre sonra bu rahatlık herkese geliyor mu acaba?? Üstümden büyük bir ağırlık kalktı sanki, boğuluyormuşum sürekli bu düşünceler içinde. Bir evladım var çok şükür Allah ona sağlık sıhhat versin, kardeşsiz kalmasın istedim , zaten her gün anne kardeş istiyorum diye dolanıyor etrafımda 🥺 Nys biz bebiş isteyenler anlarız birbirimizi azcık dertleşmek istedim, benim gibi kafasında sürekli bebek düşüncesiyle boğulanlar bir süre sonra rahatlama geliyor kendiliğinden galiba , sıkmayın kendinizi , kafamdan atıcam atmalıyım diye zorlayınca bişey değişmiyor sanırım