Padfoot ben de bekleyeyim burda..
çikolata deposu yazan çok olmuştu oraya niyetlendim 100 adet +300gr draje 200 tl idi. Tamam dedim son dakika sormak aklıma geldi 25 tl de kapıda kargo ödeyeceğimi öğrendim bir de siparişten önce ödemeyi istiyorlar ve parayı göndereceğim hesap no şirkete değil bir isme ait. Belki şahıs firmasıdır ama benim midem bulandı bi kere önceliğim daha pahalı olsa da başka satıcılar😂