Merhaba hamişler. Yalancı sancılarınız ne zaman başladı acaba ? İlk hamileliğim ve 31. Haftaya girdim. 2 haftadır haftada bir uykudan uyandığım da tek taraflı kasıkta bıçak saplanmış gibi bir ağrıyla uyanıyorum. Doktor kontrolüm haftaya o yüzden henüz gitmedim. Sadece internetten araştırma yaptım yalancı sancı sanırım bu 🥴 kısa sürüyor genelde ve ağrının olduğu tarafın tersine dönüp yattığımda hafifliyor ve geçiyor. Ama çok keskin bir ağrı nefesim kesiliyor resmen 😥 tecrübeli anneler fikirlerini paylaşabilir miii