Aysennn5555 seker yükleme testini yaptirip sonuçların cikmasini genelde bekletmiyor doktorlar. Benin öyle olmustu. Ben oncesinde muayene olmustum sonra seker yükleme testi yaptirmistim. Sonuçların cikmasi öğleni bulur burda bekleme dinlen evde demisti doktorum. Sonuçlar cikinca iletisimde kalalım demisti. Sizde oyle yapabilirsiniz. Zaten seker yükleme testinde ictiginiz icecek halsizlik uyku hali yapiyor uzerine kanda vericeginiz için hastanede beklemezsiniz sonuc cikinca doktorunuzu ararsiniz . Sizin icin daha iyi olur.