Aslglyy Merhaba dün düşük yaptım malesef. Boş kese denmişti. Ama bekle 10 gün daha erken bebek oluşabilir dediler. 3 gün hafif kanamanın ardından 4. Gün yani dün düşük yaptım. Karın ağrım var tahminen ne zaman geçer. Doktora gittim ilaç falan da vermedi